איך לצפות במצלמות אבטחה מהנייד?
שימו לב שבתחתית העמוד יש הדרכות מצולמות והסברים
לצפייה במצלמות אבטחה מהנייד באפליקציה יש שני דרכים.
- באמצעות סריקה של QR קוד, (אם המכשיר DVR או NVR שלנו תומך, בזה כיום רובם כאלה)
- באמצעות IP קבוע
אם בחרנו לצפות במצלמות מהנייד באמצעות ברקוד שקיים במכשיר או QR קוד
הדבר מאוד פשוט ותוכלו לעקוב אחרי השלבים הבאים,
במידה ולא הסתדרתם, תוכלו להשאיר פרטים או להתקשר ונסייע לכם להתחבר (צמוד למחירון סיוע טלפוני אטרקטיבי במיוחד שיחסוך לכם זמן).
כשאתם רואים את המצלמות האבטחה בטלוויזיה או מסך, עשו את הדברים הבאים:
- תלכו להגדרות רשת במכשיר, באזור הרשת יש כתובת TCP-IP
- חפשו ברשת את המשפט "קבל כתובת IP אוטומטית" בחלק מהמכשירים יהיה כתוב המילה "הפעלת DHCP"
- חפשו את הברקוד של המכשיר, לפעמים הוא יהיה גם על מדבקה על המכשיר עצמו ותוכלו למצוא אותו בתוך הגדרות הרשת
במכשיר הקלטה מסוג DAHUA הוא יהיה תחת P2P
במכשיר הקלטה מסוג היקויזן Hikvision הוא יהיה תחת "גישה לפלטפורמה"
- במכשיר הטלפון שלכם תורידו את האפליקציה של המותג DVR/NVR
שאלה נפוצה, איזה אפליקציה להוריד לצפייה במצלמות האבטחה בנייד
או יותר נכון באיזה אפליקציה נשתמש כדי לראות מצלמות אבטחה
איזה אפליקציה הכי טובה לצפייה במצלמות אבטחה מהנייד
והתשובה, לכל חברה יש את האפליקציה לצפייה במצלמות אבטחה מהנייד משלה
ז"א שאם יש לנו מכשיר הקלטה מסוג PROVISION נצטרך את האפליקציה Provision cam2
לא ניתן להשתמש באליקציה שלא תואמת לסוג המכשיר אז אל תבזבזו את זמנכם היקר
אם אני לא יודע את הדגם של מכשיר ההקלטה שלי?
במצב כזה ככל הנראה עדיף שתרכשו מערכת הקלטה מהמותגים בארץ
DAHUA נוריד את האפליקציה DMSS
HIKVISION נוריד ת האפליקציה HIK-CONNECT
אם בחרנו לראות את המצלמות אבטחה באמצעות IP קבוע
- נצטרך להתקשר לחברת האינטרנט ולבקש שיעשו לנו IP קבוע זה בתשלום של בין 10 – 15 ₪ לחודש (כתובת האיי פי תהיה לדוגמא 62.100.4.55)
- נצטרך לפתוח פורטים בראוטר , נבקש מחברת האינטרנט שיפתחו את זה,
הפורטים שנפתח יהיו שונים מחברה לחברה
אם יש לנו מכשיר של PROVISION נבקש שיפתחו את הפורטים
80, 6036
ובמכשירים החדשים נבקש שיפתחו את
אם יש לנו מכשיר מסוג DAHUA נבקש שיפתחו את הפורטים
80 ו 37777
ואם יש לנו מכשיר מסוג HIKVISION נבקש שיפתחו את הפורטים
80 ו 8000
- אחרי שפתחנו את הפורטים נשים את כתובת ה IP החיצונית שקבלנו במכשיר טלפון הנייד שלנו באפליקציה בהוספת מכשיר.
אם עדיין לא הסתדרתם, יש מדריכים מצולמים בדף ועוד הדרכות
ותמיד תוכלו להתקשר וצוות דמיון חכם ישמח לתת לכם שירות בטלפון 072-2212425
.